کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است
سرخط خبرها

ورود سامانه بارشی به کشور از هفته آینده (۱۶ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۰۰۰۵
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
ورود سامانه بارشی به کشور از هفته آینده (۱۶ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر روز شنبه خبر داد و گفت: در برخی استان‌ها رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز صادق ضیائیان در خصوص شرایط جوی کشور، اظهار کرد: امروز (۱۶ فروردین‌ماه) در نیمه شمالی کرمان و شرق استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان رگبار و رعدو برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جمعه (۱۷ فروردین‌ماه) جو آرامی در کشور خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: از بعد ازظهر شنبه ۱۸ فروردین در مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر و یکشنبه ۱۹ فروردین در شمال غرب، برخی نقاط غرب و جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی نیز رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دوشنبه ۲۰ فروردین بارش شمال غرب و جنوب غرب تشدید شده و علاوه بر مناطق یاد شده در شمال شرق نیز بارش ادامه خواهد داشت.

ضیاییان افزود: تا روز جمعه افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: تا روز جمعه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۷ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۸ فروردین‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا اهواز با دمای ۳۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱- و ۱ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->